I´m working on it

God kväll :) Har alla haft en bra dag? Det har jag iaf. Har varit  slappt och skönt. Legat ute och solat hela dagen, och på eftermiddagen kom älsklingen hem till mig. Inte setts på ett par dagar nu så har verkligen saknat honom, och det är när man saknar någon som man inser hur mycket man egentligen tycker om den personen. Eller hur? Tyvärr var han tvungen att åka hem över ikvällen, men imorgon får vi sova tillsammans igen :) Imorgon blir det upp tidigt för då är det dags för marknad i Nossebro. Har blivit lite av en tradition till att åka dit en gång om året på sommaren. Mest skit dom säljer egentligen, men är alltid kul att kolla :)


Tycks om min vackra bränna då? Är mindre rött än vad
det ser ut att vara på bilden. Brukar som tur är inte bli
så röd utan det blir brunt på än gång. Awesome :D


Kommentarer
Postat av: Eric

Jag är fortfarande brunare ;)

2009-06-23 @ 23:45:47
URL: http://butbutter.tk
Postat av: Jessica

SV: haha, jasså?! jo, jag har hört det en gång förut men oftast är det scarlett johanson... :D de är fina båda två. Kram

2009-06-24 @ 00:08:14
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0