Someday we gonna rise up on that wind

Sitter och lyssnar på "Someday" med Flipsyde. Lyssnat på den i princip hela kvällen. Det är något jag nästan alltid gör när jag hittar en ny låt som jag tycker bra om, jag lyssnar sönder den! Dumma mig. Nu ska jag sova istället för att sitta här och uggla. Later


Sockersug

Har för en gång skull inget godis hemma! (Är en sån person som alltid måste ha nåt att tugga på när jag sitter vid datorn, thank god att jag har bra ämnesomsättning) Så idag fick det bli en tallrik med frukt istället. Vi får väl se hur länge det dröjer innan jag börjar rota igenom skafferiet ;)


Arbetslös

Börjar bli segt att vara arbetslös och bara gå hemma hela dagarna. Fysiskt så har jag inget emot att vara hemma. Jag är inte den som får myror i benen om det inte händer något på ett tag, men psykiskt... det tär på mig. Jag vill känna mig behövd. Känns som att jag är en nobody inte inte fyller någon som helst funktion för tillfället. Dessutom verkar det som att alla arbeten som finns för oss ungdomar idag är en massa jobb inom försäljning/telefonförsäljning! Skitjobb rent ut sagt.. jag är inte kräsen och kan tänka mig att jobba men det mesta. Men vid telefonförsäljning osv säger jag stopp. Jag har ingen aning om vad jag vill göra och bli i framtiden och det är otroligt frustrerande... och det gör mig sjukt deppig.

Nej tack!

Badat

Kom nyss upp från ett rykande varmt skumbad. Att bada är underskattat och något man bör göra oftare. Otroligt avslappnande :) Synd att man blir så trött och seg av det bara, som om jag inte var trött innan liksom. Har sprungit i affärer hela dagen med mamma. Det känns i benen minsann, inte van att röra på mig så mycket. Riktigt illa.. men ska försöka börja träna, nån gång... :P Resten av kvällen tänker jag iaf spendera i soffan framför tvn :) Vad ska ni göra?


Visst ser det mysigt ut? :)

Nails nails nails

Sitter och målar naglarna samtidigt som jag tittar på Scary movie på femman. Fransk manikyr blir det denna gång. Det är absolut snyggast! Speciellt när man har riktiga naglar också. Inga fejkade akrylnaglar alá Kisse här inte! ;)


RSS 2.0