Nostalgi

Sitter och avnjuter en magnum till efterrätt samtidigt som jag sittar och kollar på bilder från studenten i våras. Det var en av årets bästa dagar, helt klart. Det var varmt och man hade hela sommaren framför sig. Antar att det är därför jag saknar det såpass mycket. Kollar man ut genom fönstret nu så är gräset knappt grönt längre :( Jag är verkligen ingen höst/vintermänniska. Får försöka hålla humöret uppe ändå.

Ska hem till min älskling nu iaf och vara där i helgen :) Inte träffat honom på nästan en vecka och så länge brukar vi inte vara ifrån varandra.

Den bjuder jag på ;) Jag och min plastanka som jag fick runt halsen av
  Eric ist för ett kramdjur :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!=)

2009-08-21 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0