Kläder från Swefox

Trots att hela min garderob är proppfull med kläder så känns det ändå aldrig som att jag har något fint att ha på mig. Sitter just nu och kollar runt i lite olika internetbutiker. Inte så förtjust i att shoppa på internet egentligen med tanke på att man inte kan prova kläderna och sådär, men är ju alltid kul att kolla runt. Swefox.se har sjukt mkt fina kläder i min smak som dessutom inte är allt för dyra.

Miniklänning i RosaMiniklänning med Strass bälte i SvartFestlig Miniklänning i Svart med Vita ränder
Här är tre partyklänningar därifrån som jag inte skulle tacka nej till. Perfekt för utekvällar. Kanske blir en beställning därifrån snart iaf :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0